Zoekmachine Optimalisatie (SEO)

Wordt je website niet goed gevonden of ben je gewoon benieuwd naar de potentie die jouw website heeft? Wat je SEO vraag ook is ik help je graag op weg met een concreet en vrijblijvend advies.

  • Een continue passieve bezoekersstroom opbouwen

  • Resultaatgericht kanaal

  • Meer bezoekers en omzet

  • Verbeter de gebruikservaring van je website

  • Gratis SEO audit waar je gelijk mee aan de slag kan

Starten met SEO: Analyse

Een SEO traject begint altijd met een analyse. Hiermee krijgen we inzichtelijk wat er op dit moment goed of fout gaat. Dat een website niet goed vindbaar is in Google kan meerdere oorzaken hebben. Wellicht zijn er technische problemen of zijn de pagina’s niet geoptimaliseerd.

Werkwijze

SEO is altijd maatwerk, maar een analyse bestaat uit:

  • Content analyse: in de content analyse bekijk ik hoe de pagina’s zijn vormgegeven en hoe uitgebreid de inhoud is. Ook het toepassen van zoekwoorden is belangrijk, net als de titels en beschrijvingen in Google.
  • Technische analyse: wordt de website wel goed geïndexeerd in Google? Hoe staat het met de gebruiksvriendelijkheid en snelheid van de website? Hoe is de website-structuur opgebouwd? Deze vragen staan centraal in een technische analyse.
  • Linkbuilding: krijgt de website al links vanaf andere website en hoe relevant zijn die? Welke backlinks zou je graag willen krijgen, zodat de autoriteit verhoogd wordt?

Op basis van de analyse stel ik een uitgebreid advies met prioriteiten op, zodat je gelijk aan de slag kunt met optimaliseren.

tonyonlinemarketing

Vrijblijvende SEO Audit

Geen tijd of capaciteit om alles zelf te doen dan help ik je graag met de uitvoering! Of toch liever zelf aan de slag met optimaliseren? Het is geheel aan u en uw team. Een audit is altijd gratis en vrijblijvend.

Investeren in SEO?

Als je met SEO aan de slag wilt ben je natuurlijk benieuwd wat SEO op termijn op kan leveren. Op basis van uw wensen kan ik berekenen wat de potentie is qua omzet. Ook een inschatting van de investering die hier tegenover staat is mogelijk.

Om een ROI (return on investment) berekening te maken heb ik wel bepaalde data nodig:

  • Aantal organische sessies per maand
  • Huidige organische conversiepercentage
  • De zoekwoorden waarop je gevonden wilt worden

Op basis van deze data wordt berekend wat de organische omzet over meerdere jaren kan zijn. Vervolgens wordt dit afgezet tegenover de verwachte investering. Hiermee heb je gelijk inzichtelijk wat SEO kan opleveren. Uiteraard geheel vrijblijvend.

Meer weten over SEO?

Als u meer wilt weten over SEO lees dan het artikel waar ik de basis aspecten uitleg. Voor vragen of advies mag je altijd Appen, mailen of bellen, want ik help je graag.

Uiteraard help ik je ook graag met een vrijblijvende audit of ROI berekening.